Portada > Agenda > 2002

'98 '99 '00 '01 '02 '03 '04 '05 '06

2002

22 de desembre del 2002

ESTACIÓ DE TRENS DE RIUDELLOTS DE LA SELVA

Girona

Super espectacular concert davant de gairebé d'un públic de cent persones, que ovacionen i s´entreguen al grup totalment. L´Ariel toca acompanyat de'n Jordi, Cristu i Celestí.

24 de setembre nit de Misericòrida

ESCENARI EXTERIOR DE LA PALMA

Reus

En Jordi Mallafré s´afegeix als teclats i el grup actua davant d'un públic multitudinari, davant de gairebé sis-centes persones, que duen banderes de Reus i criden “Alcalde, Alcalde” a l´Ariel.

23 de setembre del 2002

PATI DE RECLUSOS DE LA PRESSÒ DE TARRAGONA

El grup comparteix escenari amb la Secta rural i els músics que acompanyen a l´Ariel són els mateixos que els del bolo anterior.

24 d´agost del 2002

FESTA MAJOR DE RIBARROJA D´EBRE

El grup comparteix escenari amb Actor Secundario Bob, tocant gairebé a les dues de la matinada. La banda està integrada per l´Ariel, en Jordi, Cristu i en Celestí.

7 d´agost del 2002

FESTA DE LA GARRINADA

Argentona

El grup actua davant d'un públic que al·lucina i s´escandalitza amb la seva actuació. I els músics que acompanyen a l´Ariel són en Jordi, en Cristu, en Celes i en Jordi Mallafré als teclats.

16 de juny del 2002

FIRA DEL DISC DE REUS

El grup actua l'aire lliure telonejant als mítics Salvajes. El músics que acompanyen a l´Ariel són en Jordi, en Cristu i en Celestí.

30 de maig del 2002

APLEC PARET DELGADA

La Selva del Camp

L´Ariel actua sol durant aquest certàmen polític organitzat pel PSAN de Reus, on entre el públic s´hi troba present la Núria Cadenes, qui prèviament ha fet una conferència.

Dissabte 26 d´abril del 2002

SALA POLIVALENT DE LA PALMA

Presentació del primer treball discogràfic del grup, “Everybody's Juantxi”. El grup estrena nou bateria amb en Celestí Ferrater de la Selva i actua acompanyat de la majoria dels músics col·laboradors del disc, com els vents de la Padrina, en David Rincón a les percusions, el pare Martí a la mandolina, i l´Albert Galcerà als teclats. Gairebé cinc-centes persones omplen la Sala Polivalent de la Palma durant aquell concert. L´Ariel acaba l´espectacle trencant la seva guitarra elèctrica.



Contacte

Una creació d' Editio Software · XHTML vàlid · CSS vàlid · Avís legal i protecció de dades personals